Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Αναγέννηση της Lancia μόλις ξεκίνησε

Η νέα εποχή της Lancia ξεκίνησε επίσημα την Δευτέρα 28 Νοεμβρίου, με ένα νέο λογότυπο και την αποκάλυψη της σχεδιαστικής φιλοσοφίας που θα ακολουθηθεί στα μοντέλα της Ιταλικής φίρμας. Αυτή η νέα, εξηλεκτρισμένη εποχή αντανακλάται στο Lancia Pu+Ra Zero, ένα τρισδιάστατο μανιφέστο το οποίο θα αποτελέσει έμπνευση για τα ολοκαίνουρια μοντέλα που θα λανσαριστούν την περίοδο 2024 – 2028, αλλά και το Lancia Pu+Ra Design, τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας. Η Αναγέννηση της Lancia, μόλις ξεκίνησε!

Με 116 χρόνια ιστορίας, η Lancia αντιπροσωπεύει τη διαχρονική Ιταλική κομψότητα και έχει δημιουργήσει θρυλικά μοντέλα όπως οι Flaminia και Aurelia B24 Spider, η Delta, η Fulvia και πολλά ακόμη.

Το δεκαετές στρατηγικό πλάνο Αναγέννησης της Lancia περιλαμβάνει τρία νέα και αποδοτικά μοντέλα, τα οποία θα παρουσιάζονται ανά δύο χρόνια με αρχή το 2024, ώστε να καλυφθεί το 50% της αγοράς. Πρόκειται για τα νέα Ypsilon και Delta, καθώς και τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας.

Από το 2028 και μετά, η μάρκα θα διαθέτει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Επόμενος πυλώνας είναι η βιωσιμότητα. Το 50% των επιφανειών στην καμπίνα του νέου Ypsilon π.χ., είναι κατασκευασμένες από οικολογικά υλικά, ενώ το νέο μοντέλο πώλησης της μάρκας θα εστιάζει στο διαδίκτυο.

Τελικός στόχος της Lancia είναι να αποτελεί μια ελκυστική, αξιοσέβαστη και αξιόπιστη μάρκα στην Ευρωπαϊκή αγορά των premium αυτοκινήτων.

Lancia Pu+Ra

Γεννημένο από τη σύνθεση των λέξεων “Pure” (Καθαρό) και “Radical” (Καινοτόμο), το Lancia Pu+Ra Design είναι το αποτέλεσμα του υπερήφανου παρελθόντος της μάρκας και τυπικών παραδειγμάτων του Ιταλικού στιλ. Σύμφωνα με τη Lancia, οι απαλές και καθαρές γραμμές των Aurelia και Flaminia θα είναι εμφανείς στα μελλοντικά μοντέλα της, μαζί με μοντέρνες εκφράσεις της καινοτομίας και την απλότητας, οι οποίες αντλούν έμπνευση από τη μόδα και την αρχιτεκτονική, αλλά και τη σπουδαία ιστορία της μάρκας στους αγώνες, όπως αυτή εκφράστηκε από μοντέλα όπως η Stratos και η Delta. Το αποτέλεσμα είναι μια σχεδιαστική γλώσσα που δεν είναι συνηθισμένη στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Όσο για το εσωτερικό, το Lancia Pu+RA Design δημιουργεί μια σύνδεση με το design των Ιταλικών επίπλων, με απόλυτη προσοχή στην λεπτομέρεια, τα υλικά και την καινοτομία. Οι απλές γεωμετρικές φόρμες και η καινοτόμα προοπτική ενισχύονται με την χρωματική προσέγγιση “color blocking” και την επιλογή ποιοτικών και φιλικών προς το περιβάλλον υλικών που προσδιορίζουν το μελλοντικό πνεύμα της μάρκας.

Αυτή η διαφορετική προσέγγιση οδήγησε τη Lancia στην απόφαση να συνεργαστεί με την Cassina, μια από τις πλέον διάσημες Ιταλικές εταιρείες στο χώρο της σχεδίασης επίπλου και εσωτερικών χώρων με ιστορία άνω των 100 χρόνων.

Το Lancia Pu+Ra Zero είναι το τρισδιάστατο μανιφέστο που αντιπροσωπεύει την ουσία της μελλοντικής σχεδίασης της Lancia, η οποία θα χαρακτηρίζει το νέο Ypsilon, τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας, αλλά και τη νέα Delta. Πρόκειται ουσιαστικά για τη σύνθεση αντίθετων στοιχείων: της Ομορφιάς και της Τεχνολογίας, της Χάρης και του Δυναμισμού. Το Lancia Pu+Ra Zero αποτελείται από απαλές, χυτές γραμμές που θυμίζουν τη σχεδίαση των Aurelia B20 και Flaminia, με την κυκλική οροφή να γεμίζει με φως το εσωτερικό.

Σύμφωνα με τους δημιουργούς του Pu+Ra Zero, το εμπρός μέρος του εφαρμόζει μια νέα προσέγγιση στην ιστορική μάσκα “calice” (Δισκοπότηρο) της Lancia, η οποία τώρα περνά στο μέλλον με τρεις αχτίδες φωτός να καθορίζουν το σχήμα της. Η νέα μορφή του “calice” θα βρίσκεται σε όλα τα νέα μοντέλα, καθιστώντας τα άμεσα αναγνωρίσιμα κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας.

Πάνω από το “calice” βρίσκεται η επίσης νέα γραμματοσειρά της Lancia. Αυτή η διπλή υπογραφή του ονόματος και του “calice” ορίζει τη γραφιστική ταυτότητα της Αναγέννησης της Lancia στη νέα εποχή της εξηλεκτρισμένης κινητικότητας.

Στην πλαϊνή όψη ξεχωρίζει το νέο λογότυπο, ενώ το απαλό χρώμα Micalized Blue του Lancia Pu+Ra Zero κάτω από το φως παίζει με την Ιταλική κομψότητα. Στο πίσω μέρος, τέλος, ξεχωρίζουν τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα. Θυμίζουν τη Stratos και θα χρησιμοποιηθούν στο νέο Ypsilon, με τα γράμματα της Lancia να βρίσκονται μεταξύ τους.

Νέο λογότυπο – Νέα εξηλεκτρισμένη εποχή

Μέσα σε 116 χρόνια ιστορίας, υπήρξαν συνολικά 7 λογότυπα της Lancia, όλα με τη δική τους ξεχωριστή ιστορία και κομψότητα. Τώρα ήρθε η στιγμή για ένα νέο σήμα, το οποίο θα κοσμεί τα αποκλειστικά 100% ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας, όπως το νέο Ypsilon και τη νέα Delta.

Εμπνευσμένο από το λογότυπο του 1957, το οποίο παρουσιάστηκε με τη Lancia Flaminia, το νέο λογότυπο υιοθετεί κλασσική αισθητική, απλές γραμμές και πολυτελή χαρακτήρα. Κατασκευασμένο από αλουμίνιο, χαρακτηρίζεται “Προοδευτικά Κλασσικό” και αξιοποιεί ιστορικά χαρακτηριστικά, όπως η σημαία και το δόρυ, με έναν απόλυτα μοντέρνο τρόπο και μια εντελώς νέα γραμματοσειρά.

Για τη δημιουργία του νέου λογοτύπου η σχεδιαστική ομάδα της Lancia μελέτησε και τις επτά παλαιότερες εκδόσεις, ξεκινώντας από το μινιμαλιστικό του 1907, όπου το όνομα “Lancia” αναγράφεται με χρυσά γράμματα. Το 1911 ο Κόντε Carlo Biscaretti di Ruffia δημιούργησε το λογότυπο, στοιχεία του οποίου δίνουν το “παρών” μέχρι και σήμερα, όπως το τετράκτινο τιμόνι, η τετράγωνη σημαία και το δόρυ.

Στη συνέχεια, το 1929 με την τριγωνική ασπίδα που πλαισιώνει τον κύκλο του τιμονιού, ακολουθήθηκε μια πιο αφαιρετική προσέγγιση, ενώ το 1957 και στη συνέχεια το 1974, διαμορφώθηκε η σύγχρονη μορφή του σήματος που έφτασε εξελισσόμενη στο μέχρι πρότινος λογότυπο της μάρκας που παρουσιάστηκε το 2007.

Κατά την παρουσίαση της Lancia Design Day αποκαλύφθηκε και το τρέιλερ της ταινίας μικρού μήκους, «Lancia, η Νέα Αναγέννηση». Η ταινία είναι χωρισμένη σε τρία επεισόδια και θα είναι διαθέσιμη στους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας τον προσεχή Ιανουάριο.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Εντυπωσιακά ξεκίνησε τη νέα χρονιά η Opel στην Ελλάδα. Η Γερμανική μάρκα ήταν πρώτη σε πωλήσεις τον Ιανουάριο με μερίδιο αγοράς 13,1%, που αντιστοιχεί...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το πρώτο Hummer EV Edition 1 SUV που κύλισε τους τροχούς του από τη γραμμή παραγωγής της Αμερικανικής εταιρίας, πουλήθηκε έναντι μισού εκατομμυρίου δολαρίων...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ο Κωνσταντίνος Μητσάκης, γνωστός ταξιδιωτικός αρθρογράφος / φωτογράφος, βρίσκεται ήδη στη μέση ενός μεγάλου ταξιδιού στη Μέση Ανατολή, οδηγώντας ένα σκούτερ Sym Joyride 300,...

ΕΛΛΑΔΑ

Από το 2021, η νομοθεσία επιτρέπει στους κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου να αποκτήσουν με απλό και εύκολο τρόπο δίπλωμα κατηγορίας Α1 για την οδήγηση οποιουδήποτε...