Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Οδηγούμε το νέο Renault Austral στην Ελλάδα

Το νέο Austral δεν είναι απλώς ο αντικαταστάτης του Kadjar στην ιδιαίτερα σημαντική κατηγορία C-SUV. Είναι το ολοκαίνουριο μοντέλο που σηματοδοτεί την νέα εποχή της Renault, τόσο σε αισθητικό όσο και σε τεχνολογικό πλαίσιο.

Το Renault Austral είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, ενώ η επίσημη παρουσίασή του στους δημοσιογράφους έγινε στο στάδιο Γεώργιος Καραϊσκάκης – είναι άλλωστε γνωστοί οι δεσμοί της Renault με την ομάδα του Ολυμπιακού! Αδράξαμε λοιπόν την ευκαιρία και κάναμε μια πρώτη οδηγική γνωριμία με το νέο γαλλικό SUV στους δρόμους της Αθήνας – θυμίζουμε πως το είχαμε οδηγήσει τον περασμένο Νοέμβριο στην πανευρωπαϊκή παρουσίασή του, στη Μαδρίτη.

Η γκάμα κινητήρων στη χώρα μας αποτελείται από τρεις επιλογές:

  • MHEV 130 με 1.2 Turbo κινητήρα βενζίνης, 48βολτο ήπιο υβριδικό σύστημα (mild hybrid), χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και απόδοση 130 ίππους και 230 Nm.
  • MHEV 160 με 1.3 Turbo κινητήρα βενζίνης, 12βολτο σύστημα mild hybrid, αυτόματο κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT) και απόδοση 160 ίππους και 270 Nm.
  • E-TECH 200 με 1.2 Turbo κινητήρα βενζίνης, σύστημα full hybrid (HEV) με δύο ηλεκτροκινητήρες, αυτόματο κιβώτιο με 4 σχέσεις για τον βενζινοκινητήρα και 2 για τον ηλεκτροκινητήρα και συνδυαστική απόδοση 200 ίππους και 205 Nm.

Αυτή τη φορά προτιμήσαμε την έκδοση 1.3 Turbo των 160 ίππων, αντί της κορυφαίας Esprtit Alpine E-TECH με τους 200 ίππους που είχαμε οδηγήσει στην Ισπανία.

Το πρώτο που κάνει εντύπωση, πέρα από την πολύ όμορφη και δυναμική εξωτερική εμφάνιση, είναι η μεγάλη προσοχή που έχουν δώσει οι Γάλλοι στο εσωτερικό. Τα υλικά είναι ποιοτικά και άριστα δεμένα μεταξύ τους, ενώ οι δύο οθόνες των 12’’ στο ταμπλό, μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια για το σύστημα πολυμέσων που ενσωματώνει το λογισμικό της Google, καλύπτουν όλες τις σύγχρονες απαιτήσεις ενημέρωσης, συνδεσιμότητας, πλοήγησης και ψυχαγωγίας.

Οι χώροι είναι τεράστιοι, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως το μήκος του αυτοκινήτου δεν ξεπερνά τα 4,51 m! Πίσω κάθεσαι πραγματικά σταυροπόδι, ενώ το πορτμπαγκάζ έχει μεγάλο όγκο 500 λίτρων (430 lt στην έκδοση E-TECH). Με το συρόμενο πίσω κάθισμα τραβηγμένο εμπρός, η χωρητικότητα μεγαλώνει στα 575 λίτρα, ενώ με την πλήρη αναδίπλωση του καθίσματος εκτινάσσεται στα 1.525 lt!

Στο δρόμο, το Austral διακρίνεται αρχικά για την αρμονική συνεργασία του 1.300άρη τούρμπο με το κιβώτιο CVT και το ήπιο υβριδικό σύστημα. Το SUV κινείται σβέλτα και οικονομικά. Για το 0-100 km/h χρειάζεται 9,7’’ ενώ η μέση κατανάλωση είναι σύμφωνα με τον κατασκευαστή στα 6,2-6,5 lt/100 km. Στη σύντομη βόλτα μας είδαμε 7,1 lt/100 km στο trip computer χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.

Το γαλλικό SUV των 160 ίππων επιταχύνει με προθυμία και παρά το CVT δεν κρατά συνεχώς ψηλά τις στροφές του κινητήρα με συνέπεια να κάνει θόρυβο. Αντίθετα, το γαλλικό SUV διακρίνεται για την ηρεμία στην καμπίνα του, χάρη και στην προσεγμένη ηχομόνωση.

Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα Μακφέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω (πολλαπλοί σύνδεσμοι στην κορυφαία έκδοση E-TECH) και, παρότι έχει σφικτή ρύθμιση, λειτουργεί αποτελεσματικά σε λακκούβες και ανωμαλίες. Παράλληλα προσφέρει πολύ καλό κράτημα και πολύ ευχάριστη οδηγική αίσθηση.


Τελικά, το νέο Renault Austral επιβεβαίωσε τις αρχικές εντυπώσεις που είχαμε αποκομίσει στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση. Είναι εξαιρετικά ποιοτικό, πρακτικό, ευρύχωρο, σβέλτο και οικονομικό, άνετο και ευχάριστο στο δρόμο. Είναι ένα SUV ψαγμένο σε κάθε λεπτομέρεια που αξίζει αναμφίβολα τα χρήματα που καλείται να δώσει κανείς για να το κάνει δικό του.

Με το πρόγραμμα επιδότησης ανταλλαγής (1.800 € – 2.200 €), το Austral 1.3 MHEV 160 PS ξεκινά από 40.750 €, ενώ υπάρχει και η πιο προσιτή έκδοση 1.2 MHEV 130 PS με 36.60 €. Το κορυφαίο E-TECH Hybrid, τέλος, κοστίζει 47.500 €. Μείνετε “συντονισμένοι” για την αναλυτική δοκιμή που θα ακολουθήσει σύντομα.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ήταν 26 Ιουλίου 2009 όταν ο Μαξ Μπιάτζι, στην πίστα του Μπρνο στην Τσεχία, πήρε την πρώτη και αλησμόνητη νίκη της Aprilia RSV4 στο...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Ολυμπιακή Φλόγα των 33ων Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων “Παρίσι 2024”, ξεκίνησε το ταξίδι της με στόχο να καλύψει 5.202 χιλιόμετρα και 563 ναυτικά μίλια,...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η GLA χαρακτηρίζεται από την σπορ και δυναμική σχεδίαση, την εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά και τις μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσής της. Αποτέλεσε το πρώτο compact SUV...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Από τις 24 Απριλίου 2024, ξεκίνησε η πιλοτική εφαρμογή του συστήματος ανέπαφων πληρωμών με τραπεζική κάρτα και ψηφιακό πορτοφόλι μέσω των ενεργοποιημένων συσκευών (smartphone,...