Οι Κυκλάδες με πρωταγωνιστές τη Μήλο, τη Πάρο και τη Τήνο κερδίζουν τη μάχη των κρατήσεων

Όλοι μιλούν για τη Μήλο και οι αριθμοί που είναι οι πλέον αξιόπιστοι ( και όχι οι αόριστες προβλέψεις ) το επαληθεύουν. Η πληρότητα στα καταλύματα του νησιού για το Σαββατοκύριακο 24-25 Ιουλίου προσέγγισε το 93% και η Μήλος , όπως και η Πάρος και η Τήνος, όντως βιώνει τις επιδόσεις που είχε το καλοκαίρι του 2019.

Σύμφωνα με το Travel.gr, το καλοκαίρι της αβεβαιότητας, όπως είχε χαρακτηριστεί το εφετινό, έδειχνε πως θα υπάρχουν προορισμοί που θα λάμψουν και άλλοι που θα ζήσουν τις δραματικές οικονομικά στιγμές του περσινού καλοκαιριού. Οι Κυκλάδες φαίνεται, πάντως, πως κερδίζουν τη μάχη των κρατήσεων δεδομένου ότι, σε γενικότερο επίπεδο, η κίνηση εντείνεται ολοένα και περισσότερο προμηνύοντας για ένα καλοκαίρι διάρκειας τουλάχιστον 120 ημερών. Ηδη, και ξέχωρα από τη Μύκονο που διαφυλάσσει την ιδιαιτερότητά της, η Τήνος ακόμα  και η Αμοργός φαίνεται να προσελκύουν το ενδιαφέρον και απρόσμενα υψηλές αφίξεις. Και, φυσικά, η Πάρος , που επίσης απέδειξε με αριθμούς ότι, αν όλα εξελιχθούν ομαλά από επιδημιολογικής πλευράς, θα έχει μια τουριστική χρονιά με επιδόσεις που θα εντυπωσιάσουν.

Τα top-lists και η επιρροή των social media

Στο ίδιο ταξιδιωτικό ηλεκτρονικό ένθετο του protothema.gr , επισημαίνεται ότι η συζήτηση για τη Μήλο είχε αρχίσει από το 2019 όταν εμφανίστηκε στις τοπ λίστες των μεγάλων διεθνών ταξιδιωτικών μέσων, ενώ το καλοκαίρι του 2020 συνέχισε να παίζει ψηλά στις αξιολογήσεις των περίφημων readers lists, των αναγνωστών και επισκεπτών γνωστών περιοδικών και ιστοσελίδων. Εφέτος, η άρση των περιορισμών δημιούργησε ένα ασυγκράτητο κύμα ενδιαφέροντος για τη Μήλο που πυροδοτήθηκε βεβαίως από τα social media.

Σήμερα, είναι γεγονός ότι το Instagram, σε ό,τι έχει να κάνει με το ταξίδι, είναι καθοριστικά επιδραστικό και η Μήλος αποτελεί το πιο Instagram-friendly σκηνικό των Κυκλάδων με spots όπως το Σαρακήνικο, τα «Σύρματα» κτλ.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα δύο πιο ισχυρά σήμερα fashion megabrands του πλανήτη χρησιμοποίησαν τη Μήλο για τις νέες τους καμπάνιες. Ο οίκος Dior επέλεξε την παραλία Πλάθιενα και το Σαρακήνικο, ενώ η Louis Vuitton αποθέωσε τα Μανδράκια και την παραλία Αγία Κυριακή.

Πηγή: cyclades24.gr