Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Επέλαση με πολλά νέα μοντέλα θα κάνουν τα επόμενα χρόνια οι Κινέζοι κατασκευαστές

Έχοντας μελετήσει την ευρωπαϊκή αγορά για αρκετά χρόνια και καταφέρνοντας να αποκτήσουν την ανάλογη τεχνογνωσία όλο το προηγούμενο διάστημα στην παραγωγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οι Κινέζοι κατασκευαστές αποφάσισαν να αδράξουν την ευκαιρία προκειμένου να προωθήσουν τα νέα τους ηλεκτρικά μοντέλα.

  • Αντέχοντας στον σκληρό ανταγωνισμό με το πλεονέκτημα της τιμής, οι κινεζικές μάρκες σχεδιάζουν τώρα να «πλημμυρίσουν» την Γηραιά ήπειρο με αρκετά μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια.
  • Περίπου το 20% όλων των ηλεκτρικών οχημάτων που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2023 ήταν κινέζικα. Αυτή η αναλογία αναμένεται να φτάσει το 25% φέτος.

Ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που κατασκευάζεται από Ευρωπαίους κατασκευαστές είναι αρκετά ακριβότερο σε σχέση με ένα αντίστοιχο κινεζικό αυτοκίνητο. Οι πρωτοπόρες κινεζικές μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των BYD, Chery και Great Wall Motor (GWM), σχεδιάζουν να κυκλοφορήσουν περίπου 20 αυτοκίνητα τα επόμενα πέντε χρόνια, σύμφωνα με το Reuters.

Αναλύοντας τη συμπεριφορά των καταναλωτών στην ευρωπαϊκή αγορά, οι κινεζικές μάρκες έχουν εντείνει τις προσπάθειες μάρκετινγκ, έχουν επεκτείνει τα δίκτυα αντιπροσωπειών και βελτίωσαν τις υπηρεσίες μετά την πώληση για να ικανοποιήσουν τους πελάτες τους.

Άλλωστε, η BYD πούλησε 15.644 EVs στην Ευρώπη το 2023, έχοντας λανσάρει έξι μοντέλα και παραδίδοντάς τα σε 20 χώρες σε όλη την Ευρώπη. Η GWM στοχεύει να λανσάρει ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο για τα επόμενα πέντε χρόνια, ενώ η Chery σχεδιάζει να κυκλοφορήσει οκτώ μοντέλα SUV τα επόμενα δύο χρόνια. Αυτές οι τρεις μάρκες σχεδιάζουν μπουν στην ευρωπαϊκή αγορά δημιουργώντας νέα δεδομένα.

Η κυριαρχία της Κίνας στην αλυσίδα εφοδιασμού EV, από ορυκτά έως μπαταρίες, δίνει στις κινεζικές μάρκες ένα τεράστιο πλεονέκτημα στη μεγιστοποίηση των κερδών στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη η BYD κερδίζει 11 φορές περισσότερα στην Ευρώπη από την Κίνα. Η αύξηση των δασμών σίγουρα θα ανακόψει την επεκτατική πολιτική των Κινέζων, όμως σίγουρα εάν οι τελευταίοι θελήσουν μπορούν να είναι εξακολουθήσουν να είναι ανταγωνιστικοί ως προς την τιμή.

Με καλύτερες υπηρεσίες ανταλλακτικών, επισκευής και συνεργείου και με αυξημένη αξία μεταπώλησης χάρη στην τεχνολογία μπαταριών και τα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας, οι Κινέζοι κατασκευαστές EV φαίνεται ότι είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις θέτοντας στόχους που έχουν να κάνουν με αύξηση των πωλήσεών τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΕΘΝΗ

Ένας άνθρωπος έχασε τη ζωή του και τουλάχιστον 200 τραυματίστηκαν στην Κένυα κατά τις διαμαρτυρίες που έγιναν χθες, Πέμπτη (20/6), σε πανεθνικό επίπεδο κατά...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η αριστερή κυβέρνηση της Ισπανίας αποφάσισε να μηδενίσει τον ΦΠΑ στο ελαιόλαδο, η τιμή του οποίου έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια λόγω της μεγάλης...

ΕΛΛΑΔΑ

Ενεργοποιήθηκε το 112 για τις περιοχές Βάλβη και Μασουραίικα στην Ηλεία, λόγω της φωτιάς που ξέσπασε κοντά στην κοινότητα Αλποχωρίου του Πύργου. Το μήνυμα αναφέρει:...

ΕΛΛΑΔΑ

Προσωρινή βλάβη υπέστη η υπηρεσία Επικοινωνιών Εκτάκτου Ανάγκης 112 σύμφωνα με το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας. Σύμφωνα με πηγές της Πολιτικής Προστασίας...