Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Παρουσιάστηκε μόλις ως “Milano” αλλά τελικά η Alfa Romeo θα πει αλλιώς το νέο B-SUV μοντέλο της

Παρότι όπως υποστηρίζει αδιαπραγμάτευτα η Alfa Romeo, πως δεν υπάρχει τίποτα έκνομο στη χρήση του ονόματος “Milano” για το νέο SUV μοντέλο της, η Ιταλική εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει σε αλλαγή ονόματος προκειμένου να αποφύγει κάθε διαμάχη. Έτσι, για να αντιμετωπίσει τις δηλώσεις Ιταλού κυβερνητικού αξιωματούχου περί παράνομης χρήσης του ονόματος Milano, η Alfa Romeo μετονομάζει το B-SUV της μοντέλο σε “Junior”.

Η επιλογή του ονόματος “Junior” έγινε μέσα από την κληρονομιά που εξασφαλίζει η μακρά ιστορία της μάρκας. Ο CEO της Alfa Romeo, Ζαν Φιλίπ Ιμπαρατό, ανέφερε πως “Αποφασίσαμε να αλλάξουμε το όνομα του μοντέλου παρότι γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε. Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να διατηρήσουμε τη θετική αύρα με την οποία είναι συνυφασμένα όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo και να αποφύγουμε κάθε διαμάχη”.

Για να καταλήξει πως “το όνομα “Junior” ταιριάζει απόλυτα στο αυτοκίνητο και τη μάρκα, όντας άρρηκτα συνδεδεμένο με την ιστορία της και βέβαια πολύ αγαπημένο στους Alfisti. Ως ομάδα, επιλέγουμε για ακόμα μια φορά να μοιραστούμε το πάθος για το εμπορικό μας σήμα και να θέσουμε σε απόλυτη προτεραιότητα το προϊόν και το κοινό μας”.

Το όνομα “Junior” έρχεται από την ιστορία της Alfa Romeo και συγκεκριμένα από το 1966. Τότε ήταν που η GT 1300 Junior παρουσιάστηκε στο Balocco και έδωσε το έναυσμα για μια νέα γενιά Alfa Romeo. Η υιοθέτηση του κινητήρα των 1.290 cc που με τον διπλό εκκεντροφόρο απέδιδε 89 HP και επαρκούσε για τελική ταχύτητα πάνω από 170 km/h.

Οι δυνατές επιδόσεις ταίριαζαν άψογα με την απολαυστική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο. Με συνολικές πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 92.000 μονάδες, η GT 1300 Junior σύντομα αποτέλεσε το best seller της γκάμας και ταυτόχρονα ένα ισχυρό “status symbol” της εποχής.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Οι Σωκράτης Τσολακίδης και Γιώργος Πολυζώης με το Skoda Fabia Rally2 evo το οποίο είναι βαμμένο στα χρώματα του Ομίλου On Sale, «κουβαλώντας» τον...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ξεχωριστό για το μοναδικό του design, με μια εκλεπτυσμένη σιλουέτα που παραπέμπει σε γλυπτό, σε συνδυασμό με την απόλυτη ισορροπία μεταξύ πολυτέλειας και δυναμισμού,...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Αυτό θα συμβεί σε πρώτη φάση για τα νέα μοντέλα παραγωγής από το οικονομικό έτος 2024 και μετά, ενώ σκοπεύει να ολοκληρώσει την πλήρη...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Στην παγκοσμιοποίηση η διαφορά του καταναλωτικού ψυχισμού σε δύο διαφορετικούς κόσμους, όπως είναι η Ευρώπη με την Κίνα, αποδεικνύεται ίσως περισσότερο από καθετί άλλο...