Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

TOP-10 Μάρκες σε πωλήσεις στην Ελλάδα το Α Τρίμηνο του ‘22

Η Toyota συνέχισε την κυριαρχία της στην ελληνική αγορά και το πρώτο τρίμηνο του 2022, αφήνοντας αρκετά πίσω τη δεύτερη Hyundai και την τρίτη Peugeot. Μάλιστα, η ιαπωνική εταιρία είδε 5 μοντέλα της να παίρνουν τον τίτλο του best seller της κατηγορίας τους για το Α’ τρίμηνο: Yaris, Yaris Cross, C-HR, Corolla και Proace.

Η Peugeot έχασε έδαφος τους δύο πρώτους μήνες, πιθανότατα λόγω καθυστερήσεων στις παραδόσεις νέων αυτοκινήτων, τον Μάρτιο όμως ανέκαμψε διατηρώντας έτσι την τρίτη θέση σε συνολικές ταξινομήσεις.

Σε επίπεδο μοντέλων, το Yaris πέτυχε τις υψηλότερες ταξινομήσεις ανεξαρτήτως κατηγορίας, όντας παράλληλα το μόνο που έσπασε το φράγμα των 1.000 μονάδων, φτάνοντας τις 1.158. Εξαιρετική πορεία καταγράφει και το Yaris Cross που ξεχώρισε στα B-SUV – όπως ακριβώς είχαμε προβλέψει στη Video Δοκιμή του SPORT24.

Ας δούμε παρακάτω την πρώτη δεκάδα μαρκών σε ταξινομήσεις το α΄ τρίμηνο.

TOP 10 μάρκες σε πωλήσεις – Ιανουάριος – Μάρτιος 2022

  1. Toyota: 3.387 ταξινομήσεις
  2. Hyundai: 2.159 ταξινομήσεις
  3. Peugeot: 1.711 ταξινομήσεις
  4. Opel: 1.667 ταξινομήσεις
  5. Volkswagen: 1.446 ταξινομήσεις
  6. Citroen: 1.078 ταξινομήσεις
  7. Kia: 1.003 ταξινομήσεις
  8. BMW: 936 ταξινομήσεις
  9. Ford: 899 ταξινομήσεις
  10. Mercedes-Benz: 881 ταξινομήσεις

ΠΗΓΗ: Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ)

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Πιο οικονομικά και πιο αποτελεσματικά από ποτέ, τα νέα E-Pertner, E-Expert και E-Boxer αποτελούν μέρος της στρατηγικής της γκάμας της Peugeot, για πλήρη εξηλεκτρισμό...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Οι BMW Σειρά 2 Active Tourer, BMW X1 και BMW X2 θα διατίθενται με νέα παραλλαγή συστήματος κίνησης από τον Ιούλιο του 2024. Και...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Κατακτώντας ένα ακόμη κορυφαίο βραβείο σχεδίασης σε παγκόσμιο επίπεδο, η Hyundai Motor αναδεικνύει την πελατοκεντρική στρατηγική της εταιρείας που βασίζεται πάντα στον άνετο τρόπο...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η αναγνώριση της αξίας της ηλεκτροκίνησης από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα μπορούσε να επιταχύνει την υιοθέτηση των EV και να ωφελήσει σημαντικά τόσο την...