Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Οι Mercedes-Benz S-Class και EQS θα βρίσκουν θέση και θα παρκάρουν μόνες τους, χωρίς οδηγό μέσα στο αυτοκίνητο!

Η Mercedes-Benz και η Bosch έκαναν το επόμενο βήμα προς την αυτόνομη οδήγηση: η Ομοσπονδιακή Αρχή Μεταφορών της Γερμανίας (KBA) ενέκρινε το αυτοματοποιημένο σύστημα στάθμευσης που εξέλιξαν από κοινού οι δύο εταιρίες για χρήση στο πάρκινγκ APCOA P6 στο αεροδρόμιο της Στουτγάρδης. Με απλά λόγια, στο συγκεκριμένο πάρκινγκ (για αρχή, καθώς θα ακολουθήσουν και άλλα), τα αυτοκίνητα θα μπορούν να μετακινούνται, να βρίσκουν τη θέση στάθμευσης και να παρκάρουν μόνα τους, χωρίς οδηγό!

Το συγκεκριμένο σύστημα είναι το πρώτο στον κόσμο με αυτόνομη λειτουργία στάθμευσης χωρίς οδηγό (Επίπεδο Αυτόνομης Οδήγησης SAE 4) που εγκρίθηκε επίσημα για εμπορική χρήση. Τα δύο πρώτα μοντέλα που θα μπορούν να κάνουν χρήση της τεχνολογίας, είναι οι Mercedes-Benz S-Class και EQS που κατασκευάστηκαν μετά τον Ιούλιο του 2022 και των οποίων οι εκδόσεις διαθέτουν – και έχουν ενεργοποιήσει – την υπηρεσία INTELLIGENT PARK PILOT στο Mercedes me connect.

Πώς λειτουργεί το σύστημα

Μπαίνετε στο πάρκινγκ, βγαίνετε από το όχημά σας και το “στέλνετε” να παρκάρει σε μια προ-κρατημένη θέση στάθμευσης, απλώς πατώντας σε μια εφαρμογή στο smartphone σας – η υπηρεσία αυτόνομης στάθμευσης δεν χρειάζεται οδηγό. Το όχημα οδηγεί μόνο του έως την καθορισμένη προ-κρατημένη θέση και παρκάρει. Αργότερα, όταν θελήσετε να φύγετε, καλείτε μέσω της εφαρμογής το όχημα να επιστρέψει στο σημείο παραλαβής, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.

Αυτή η διαδικασία βασίζεται στην αλληλεπίδραση μεταξύ της έξυπνης υποδομής που παρέχεται από τη Bosch και εγκαθίσταται στο χώρο του πάρκινγκ και της αυτοκινητιστικής τεχνολογίας που διαθέτει η Mercedes-Benz. Οι αισθητήρες της Bosch στο χώρο του πάρκινγκ παρακολουθούν τον διάδρομο οδήγησης και το περιβάλλον του, παρέχοντας τις απαραίτητες πληροφορίες για την καθοδήγηση του οχήματος. Η τεχνολογία στο όχημα μετατρέπει τις πληροφορίες που λαμβάνει σε ελιγμούς οδήγησης.

Με αυτόν τον τρόπο, τα οχήματα μπορούν ακόμη και να οδηγούν μόνα τους σε ράμπες για να μετακινούνται μεταξύ ορόφων σε ένα πολυόροφο πάρκινγκ. Εάν οι αισθητήρες ανιχνεύσουν ένα εμπόδιο, το όχημα φρενάρει και σταματά με ασφάλεια. Μόνο όταν η διαδρομή είναι καθαρή, συνεχίζει την πορεία του.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Όπως και ο προκάτοχός του, έτσι και το νέο Ford Kuga παραμένει η κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των μεσαίων SUV και συγχρόνως η ιδανική...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το νέο Bayon της Hyundai διαθέτει αιχμηρή και ξεχωριστή σχεδίαση, σε έναν τύπο αμαξώματος crossover/SUV που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την Ευρώπη. Ένας διακοσμητικός...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Από τη στιγμή της γέννησής του, λόγω της μυθικής οδικής συμπεριφοράς του που ανέτρεπε όλα όσα ξέραμε στο κλείσιμο του περασμένου αιώνα, το Ford...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ο Γιόσεφ Καμπάν θα έχει συγκεκριμένη ευθύνη για την ανάπτυξη της παγκόσμιας σχεδιαστικής γλώσσας των μοντέλων της MG και έρχεται να ενταχθεί στην εταιρεία...