Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Τι ισχύει για το ταξίδι με ηλεκτρικό ή plug in υβριδικό αυτοκίνητο σε πλοίο

Με γνώμονα την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και την ασφαλή διακίνηση των επιβατών, το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε κατευθυντήριες οδηγίες προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, για τη μεταφορά οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με τα πλοία της ακτοπλοΐας, με σκοπό την ενημέρωση, πρόληψη και τον περιορισμό πιθανών κινδύνων.

Σημειώνεται ότι στα AFV περιλαμβάνονται: α) τα αμιγώς ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα που φέρουν μπαταρίες και β) τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγροποιημένα και συμπιεσμένα αέρια καύσιμα (υγραέριο και φυσικό αέριο). Οι κατευθυντήριες οδηγίες βασίστηκαν σε μελέτη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (EMSA) και την μέχρι τώρα διεθνή εμπειρία.

Για λόγους πρόληψης, οι προαναφερόμενες οδηγίες προς τους οδηγούς και ιδιοκτήτες των προαναφερθέντων οχημάτων που θέλουν να επιβιβαστούν σε ακτοπλοϊκό πλοίο, αναφέρουν ότι:

α) στα αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα πρέπει να γίνεται έλεγχος της θερμοκρασίας των συσσωρευτών ενώ το επίπεδο φόρτισης θα πρέπει να είναι έως 40% της συνολικής χωρητικότητας αυτών και

β) στα οχήματα λοιπών εναλλακτικών καυσίμων, όπως υγραερίου ή φυσικού αερίου, οι δεξαμενές τους να μην περιέχουν καύσιμο άνω του 50% της συνολικής τους χωρητικότητας.

Επισημαίνεται ότι υπάρχει υποχρέωση από τους επιβάτες – οδηγούς να ενημερώνουν άμεσα το πλήρωμα του πλοίου σε περίπτωση λήψης οποιασδήποτε ένδειξης συναγερμού από το όχημά τους. Δεν επιτρέπεται να γίνεται φόρτωση των οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων που έχουν βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας τους και στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές τους.

Η ευθύνη για την διασφάλιση ότι στο όχημα δεν υφίσταται βλάβη ή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας, στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές του, βαρύνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων αυτών και η ακτοπλοϊκή εταιρία δύναται να το εξασφαλίσει με όποιο τρόπο αυτή ορίσει. Τέλος, δεν θα επιτρέπεται η φόρτιση ηλεκτρικών και επαναφορτιζόμενων υβριδικών οχημάτων επί του πλοίου ενώ θα πρέπει να διασφαλίζεται ότι τα ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα δεν θα είναι συνδεδεμένα με κάποια πηγή ηλεκτρικού ρεύματος επί του πλοίου.

Πρωταρχικό μέλημα του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και του Λιμενικού Σώματος είναι η ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα. Οι οδηγίες που έχουν δοθεί για την ασφαλή μεταφορά των οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων στα ακτοπλοϊκά πλοία υπηρετούν αυτό τον σκοπό, χωρίς όμως να εμποδίζουν την ελεύθερη μετακίνηση των «πράσινων Ι.Χ.» στα νησιά.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Συνολικά μόνο 450 αυτοκίνητα θα διατεθούν σε ολόκληρο τον κόσμο, εκ των οποίων τα 275 θα είναι Giulia και τα 175 Stelvio. Η αποστολή...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ο αριθμός των οχημάτων που δεν έχουν περάσει από τον υποχρεωτικό περιοδικό τεχνικό έλεγχο, είναι απογοητευτικός και συνδέεται με τη συνολική εικόνα του στόλου...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Όλοι οι πρωταγωνιστές του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος θα δώσουν το παρών στη δεύτερη στροφή του θεσμού, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως ένα πλήρωμα...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Renault αποκαλύπτει την έκδοση με τις πλέον υψηλές επιδόσεις του νέου της SUV Rafale, την E-Tech 4×4 με τους 300 ίππους. Διοχετεύοντας όλο...