Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Peugeot: Μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2030

Η Peugeot ανακοίνωσε επίσημα τη νέα στρατηγική E–Lion Project προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της. Η Γαλλική εταιρία από φέτος θα διαθέτει στην αγορά εξηλεκτρισμένες εκδόσεις για όλα τα μοντέλα της, ενώ από το 2025 και μετά κάθε μοντέλο θα έχει μια τουλάχιστον αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Ορίζοντας, το 2030, χρονιά που η Peugeot θα πουλά στην Ευρώπη αποκλειστικά 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η αρχή γίνεται με τα νέα, αμιγώς ηλεκτρικά E-308 και E-308 SW – το πρώτο ηλεκτρικό station wagon στην Ευρώπη – τα οποία έρχονται να προστεθούν στα e-208 και e-2008. Τα ηλεκτρικά 308 θυμίζουμε πως εξοπλίζονται με τον νέο ηλεκτροκινητήρα της Stellantis που, παρά την υψηλή ισχύ των 156 ίππων, διακρίνεται για την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, μόλις 12,7 kWh ανά 100 km κατά μέσο όρο, που συνεπάγεται σε αυτονομία άνω των 400 km.

Έπονται τρία ακόμη αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με πρώτο την 100% ηλεκτρική έκδοση του νέου 408, το E-408 που αναμένεται μέσα στη χρονιά. Το ολοκαίνουριο E-3008 θα παρουσιαστεί το δεύτερο εξάμηνο του 2023 και θα είναι το πρώτο μοντέλο της Peugeot που θα βασίζεται στην καινούρια πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis. Η γκάμα του θα περιλαμβάνει τρεις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις με ένα ή δύο ηλεκτροκινητήρες και αυτονομία που θα αγγίζει τα 700 km! Αμέσως μετά θα ακολουθήσει το νέο E-5008.

Μέχρι τον πλήρη εξηλεκτρισμό της το 2030, η Γαλλική εταιρία θα συνεχίσει να προσφέρει υβριδικά μοντέλα. Γι΄ αυτό και δίπλα στο σύστημα plug-in hybrid που ήδη διαθέτουν μοντέλα όπως το τωρινό 3008, λανσάρει μία νέα, ήπια υβριδική τεχνολογία MHEV 48V που θα είναι διαθέσιμη ήδη από φέτος στα 208, 2008, 308, 3008, 5008 και 408.

Το σύστημα Hybrid 48V αποτελείται από έναν κινητήρα turbo βενζίνης PureTech που αποδίδει 100 ίππους ή 136 ίππους και 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (E-DCS6) που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW. Το σύστημα υπόσχεται αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές και μειωμένη έως και 15% κατανάλωση καυσίμου.

Σημαντικές αλλαγές θα δούμε τα επόμενα χρόνια, τέλος, και στη σχεδίαση των νέων μοντέλων της Peugeot, αλλά και τη νέα γενιά του i-COCKPIT που θα ωφεληθεί από την τεχνολογία “steer by wire”, με την οποία οι τροχοί δεν θα είναι μηχανικά συνδεδεμένοι με το τιμόνι, αλλά ηλεκτρονικά.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Όπως και ο προκάτοχός του, έτσι και το νέο Ford Kuga παραμένει η κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των μεσαίων SUV και συγχρόνως η ιδανική...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το νέο Bayon της Hyundai διαθέτει αιχμηρή και ξεχωριστή σχεδίαση, σε έναν τύπο αμαξώματος crossover/SUV που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την Ευρώπη. Ένας διακοσμητικός...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Από τη στιγμή της γέννησής του, λόγω της μυθικής οδικής συμπεριφοράς του που ανέτρεπε όλα όσα ξέραμε στο κλείσιμο του περασμένου αιώνα, το Ford...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ο Γιόσεφ Καμπάν θα έχει συγκεκριμένη ευθύνη για την ανάπτυξη της παγκόσμιας σχεδιαστικής γλώσσας των μοντέλων της MG και έρχεται να ενταχθεί στην εταιρεία...