Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Τελειώνουν οι δοκιμές που θα κάνουν τη νέα BMW X3 να ορίζει τους κανόνες στα premium SUV

Καθώς ολοκληρώνεται η διαδικασία εξέλιξης πριν την έναρξη της μαζικής παραγωγής, η νέα BMW X3 υποβάλλεται στην τελική ρύθμιση όλων των συστημάτων ελέγχου πλαισίου και υποβοήθησης οδήγησης στο κέντρο δοκιμών του BMW Group στο Μιραμά, στη νότια Γαλλία. Η τέταρτη γενιά του premium SUV -SAV κατά τη BMW, που είναι το αρκτικόλεξο του Sports Activity Vehicle- θα παρουσιαστεί σε λίγες εβδομάδες.

Σε εκδόσεις που θα τροφοδοτούνται από εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης και προηγμένα plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, η νέα γενιά του μοντέλου αναμένεται να είναι και πάλι μεγάλη εμπορική επιτυχία για την εταιρεία. Μέσα από ένα εντατικό πρόγραμμα ρύθμισης, οι μηχανικοί εξέλιξης και δοκιμών διασφαλίζουν ότι όλες οι παραλλαγές μοντέλων της νέας BMW X3.

Η νέα BMW X3 έχει ήδη υποβληθεί σε εκτεταμένες δοκιμές σε χιόνι και πάγο, σε εξαιρετικά ζεστές περιοχές καθώς και σε εκτός δρόμου διαδρομές στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για τη μαζική παραγωγή. Η καταλληλότητα του SAV για καθημερινή χρήση και ταξίδια δοκιμάστηκε και τελειοποιήθηκε σε συνθήκες αστικής κυκλοφορίας με συχνά “σταμάτα-ξεκίνα”, καθώς και σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές, αυτοκινητόδρομους και επιλεγμένες πίστες αγώνων.

Οι μηχανικοί εξέλιξης χρησιμοποιούν την πίστα δοκιμών στο Μιραμά για να βάλουν τις τελευταίες πινελιές στην οδηγική εμπειρία που προσφέρει η νέα BMW X3. Εκτός από ένα ασφάλτινο οβάλ κομμάτι και ένα τμήμα που προσομοιώνει συνθήκες αυτοκινητόδρομου, στο Μιραμά υπάρχουν επίσης και άλλοι χώροι για την πραγματοποίηση δοκιμασιών όπως σλάλομ, καθώς και κλειστές κυκλικές διαδρομές και πίστες εκτός δρόμου με διαφορετικά οδοστρώματα.

Αυτό επιτρέπει την ανάλυση και βελτιστοποίηση της νέας BMW X3 στους τομείς της διαμήκους και πλευρικής επιτάχυνσης, της ανάρτησης, της απόσβεσης, της ακρίβειας του τιμονιού και της συμπεριφοράς στο φρενάρισμα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Η έξυπνη και ελαφριά κατασκευή καθώς και τα βελτιστοποιημένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά συμβάλουν στην αναβαθμισμένη δυναμική συμπεριφορά και αποδοτικότητα της νέας BMW X3.

Με συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) 0,27, το SAV θέτει νέα πρότυπα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Σε σύγκριση με την προκάτοχό της, η νέα BMW X3 έχει επίσης φαρδύτερο μετατρόχιο και μειωμένη τάση ανύψωσης στον πίσω άξονα. Επιπλέον, έχει αυξηθεί η ακαμψία του αμαξώματος και η σύνδεση του πλαισίου. Οι στοχευμένες βελτιώσεις στην κινηματική και την ελαστοκινηματική και των δύο αξόνων.

Ο ταχύτερος λόγος υποπολλαπλασιασμού του τιμονιού αυξάνει την άνεση, ενώ οι εκτενώς τροποποιημένες αντιστρεπτικές δοκοί βελτιώνουν τη δυναμική στις στροφές χωρίς να διακυβεύεται η οδηγική άνεση. Το Adaptive Chassis με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ διατίθεται προαιρετικά για τη νέα BMW X3. Οι τελικές του ρυθμίσεις αποτελούν μέρος των δοκιμών δυναμικής οδήγησης που πραγματοποιούνται στο Μιραμά.

Το αποτέλεσμα είναι να προσφέροντας δύο χαρτογραφήσεις που μπορούν να επιλεγούν μέσω των My Modes. Επιπλέον, η νέα έκδοση του SAV διαθέτει στάνταρ την τελευταία έκδοση του BMW Lateral Dynamics Management, το οποίο διασφαλίζει τον ακριβή έλεγχο της απαιτούμενης ροπής που ασκείται στο τιμόνι, τον περιορισμό της ολίσθησης των τροχών μέσω ενεργοποιητή και την κατανομή της ροπής κατά τον κατακόρυφο άξονα του Performance Control, που προσαρμόζεται ανά πάσα στιγμή στην οδηγική κατάσταση.

Χάρη στη μοναδική τεχνογνωσία εξέλιξης της BMW, όλα τα εξαρτήματα και τα συστήματα της τεχνολογίας κίνησης και πλαισίου είναι απόλυτα εναρμονισμένα. Το αποτέλεσμα είναι ο γνώριμος συνδυασμός ακρίβειας, αυτοπεποίθησης και ευελιξίας που χαρακτηρίζει την εμπειρία οδήγησης ενός SAV μοντέλου της BMW.

Η νέα BMW X3 διαθέτει το πιο πρόσφατο BMW iDrive που βασίζεται στο BMW Operating System 9, συμπεριλαμβανομένου του BMW iDrive Controller, προσφέροντας μια σημαντικά διευρυμένη γκάμα συστημάτων για αυτοματοποιημένη οδήγηση και στάθμευση σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Με τον στάνταρ εξοπλισμό της, υπερβαίνει ξεκάθαρα τις απαιτήσεις των δοκιμών ασφαλείας του οργανισμού Euro NCAP.

Οι ιδιαίτερα διακριτικές παρεμβάσεις των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης στο τιμόνι και τα φρένα αποτελούν ένα ακόμα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό και συγχρόνως ένα ακόμα δείγμα των μοναδικών δυνατοτήτων ενσωμάτωσης της BMW κατά τη διαδικασία εξέλιξης. Χάρη σε αυτό, η αρμονική αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και οχήματος είναι εξασφαλισμένη σε κάθε περίσταση.

Η εξαιρετική λειτουργικότητα όλων των συστημάτων υποβοήθησης βασίζεται στην υπερσύγχρονη τεχνολογία αισθητήρων, λογισμικού, επεξεργαστή και δικτύου. Αξιοσημείωτα συστήματα της νέας BMW X3 είναι το Active Lane Change Assistant και το Parking & Manoeuvre Assistant, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει τους ελιγμούς από το εξωτερικό του οχήματος μέσω ενός smartphone.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Οι αρχές αυτές έχουν να κάνουν με τη λειτουργικότητα, τη γοητεία, τη χρηστικότητα και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα του νέου SUV της Volvo. Η επιτροπή...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η DFSK ιδρύθηκε το 2003, ως μια κοινοπραξία της της Dongfeng Motor Corporation και του Sokon Group (σήμερα γνωστό ως Seres Group). Η εταιρεία...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Από όποια πλευρά και αν κοιτάξεις το MG4, εντυπωσιάζεσαι. Στην προκειμένη περίπτωση όμως, συμβαίνει και κάτι ακόμα. Δεν βλέπεις την ώρα να χωθείς πίσω...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Στο πλαίσιο αυτής της νέας συνεργασίας, η Nissan θα έχει δικαιώματα διανομής για τη σειρά προϊόντων Silence, συμπεριλαμβανομένων των οχημάτων Silence S04 και των...