Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Οι τιμές του Volkswagen ID. Buzz στην Ελλάδα

Η επίσημη παρουσίαση του νέου Volkswagen ID. Buzz στους Έλληνες δημοσιογράφους έγινε την Τρίτη 17 Ιανουαρίου στο Ωδείο Αθηνών. Εκεί, η Kosmocar – Volkswagen ανακοίνωσε και τον τιμοκατάλογο του αμιγώς ηλεκτρικού πολυχρηστικού οχήματος.

Η γκάμα περιλαμβάνει δύο εκδόσεις, με τη βασική να έχει ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων δύο ψηφιακές οθόνες, υπερπλήρες πακέτο 30+ συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης για αυτόματους ελιγμούς στάθμευσης, ηλεκτρική πίσω πόρτα, φώτα IQ Light LED Matrix, εσωτερικό ατμοσφαιρικό φωτισμό με 30 αποχρώσεις και ζάντες αλουμινίου 19’’.

Οι τιμές χωρίς/με επιδότηση μέσω του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά 2” έχουν ως εξής:

  • ID. Buzz: 66.500 € / 58.500 € με επιδότηση 8.000 €
  • ID. Buzz Plus: 70.500 € / 62.500 € με επιδότηση 8.000 €

Το ID. Buzz εμπλουτίζει την οικογένεια ID της Γερμανικής εταιρίας με μια ξεχωριστή πρόταση που εμπνέεται μεν από το θρυλικό T1 Bulli, ωστόσο είναι μοντέρνα σε κάθε της πτυχή και απευθύνεται στο κοινό που αναζητά ένα ηλεκτρικό όχημα με μεγάλη πρακτικότητα και premium χαρακτήρα.

Το κομψό αμάξωμα μήκους 4,7 m κρύβει μια ιδιαίτερα ποιοτική, πλούσια εξοπλισμένη και ευρύχωρη καμπίνα για πέντε επιβάτες – το 2024 αναμένεται και η επταθέσια έκδοση. Οι συρόμενες πίσω πόρτες μπορούν στην προαιρετικά να ανοίγουν/κλείνουν ηλεκτρικά, το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο (150 mm μπρος-πίσω) και ο χώρος αποσκευών είναι τεράστιος με όγκο 1.121 λίτρα (2.205 lt με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος).

Έμφαση έχει δοθεί επίσης στη συνδεσιμότητα. Στο ταμπλό υπάρχουν δύο οθόνες, μία 5,3’’ για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία 12’’ για το infotainment. Φυσικά, το λογισμικό του οχήματος αναβαθμίζεται μέσω ασύρματων ενημερώσεων (over-the-air).

Για τις επενδύσεις του εσωτερικού έχουν χρησιμοποιηθεί ανακυκλώσιμα υλικά και συνθετικό δέρμα μη ζωικής προέλευσης – απαραίτητα για να επιτευχθεί το μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα το οποίο πιστοποιημένα διακρίνει το ID. Buzz.

Άλλο ένα στοιχείο πρακτικότητας είναι το αφαιρούμενο ID. Buzz Box. Στο επάνω μέρος διαθέτει μια μεγάλη θήκη και ενσωματωμένα μια ξύστρα πάγου και ένα ανοιχτήρι μπουκαλιών, μπροστά υπάρχει μια ανοιγόμενη θήκη χωρητικότητας 1,4 λίτρων (π.χ. για ένα μπουκάλι νερού) και πίσω ένα συρτάρι 5 λίτρων.

Για την κίνηση των πίσω τροχών φροντίζει ένας ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 204 ίππους, ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου 82 kWh (net: 77 kWh). Το ID. Buzz επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 10,2’’, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 km/h. Η αυτονομία με μία πλήρη φόρτιση φτάνει έως και 425 km.

Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει σε AC με ισχύ έως 11 kW (wallbox), ενώ σε ταχυφορτιστή DC η ισχύς φόρτισης φτάνει έως και 170 kW. Στην πρώτη περίπτωση (AC 11 kW) χρειάζονται περίπου 7,5 ώρες για μία πλήρη φόρτιση, ενώ στη δεύτερη (DC 170 kW) μόλις 30’ για φόρτιση από το 5% στο 80% της μπαταρίας. Φυσικά είναι δυνατή και η φόρτιση σε απλή οικιακή πρίζα, η οποία βέβαια είναι αργή.

Σε κάθε περίπτωση, η Volkswagen παρέχει λύσεις φόρτισης, είτε πρόκειται για wallbox είτε για φορητό φορτιστή που θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμος σε όσους ταξιδεύουν συχνά σε μέρη όπου δεν υπάρχει ακόμη δυνατότητα δημόσια φόρτισης.

Και επειδή, τέλος, σε ένα icon μοντέλο όπως το ID. Buzz το χρώμα παίζει σημαντικό ρόλο, υπάρχουν συνολικά 11 χρωματικές επιλογές:

  • 1 απλό Candy White.
  • 5 μεταλλικά χρώματα: Mono Silver, Lime Yellow, Starlight Blue, Energetic Orange και ‘Bay’ Leaf Green.
  • 1 φινίρισμα περλέ Deep Black.
  • 4 διχρωμίες με το επάνω τμήμα σε Candy White και το κάτω μέρος σε Lime Yellow, Starlight Blue, Energetic Orange ή Bay Leaf Green.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Peugeot ανακοίνωσε επίσημα τη νέα στρατηγική E–Lion Project προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της. Η Γαλλική εταιρία από φέτος θα διαθέτει στην αγορά εξηλεκτρισμένες...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το εξαιρετικά δημοφιλές Renault Clio διατίθεται και σε εκδόσεις με σύστημα υγραερίου (LPG) εργοστασιακής τοποθέτησης. Το γαλλικό μοντέλο μπορεί με αυτό τον τρόπο να...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Υπήρξε ο γεννήτορας της υβριδικής τεχνολογίας. Ως το πρώτο υβριδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, το 1997, το Toyota Prius βρίσκεται διαρκώς τα τελευταία 26...

ΕΛΛΑΔΑ

Η δεύτερη γενιά του Kona, του κόμπακτ SUV της Hyundai, διακρίνεται για τη φουτουριστική της σχεδίαση και θα είναι διαθέσιμη ως αμιγώς ηλεκτρικό (EV),...