Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Επιστολή Μανόλη Ορφανού για την θαλάσσια συγκοινωνία Οίας-Θηρασίας

Επιστολή Μανόλη Ορφανού για την θαλάσσια συγκοινωνία Οίας-Θηρασίας

Προς: Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Χρήστο Στυλιανίδη

Κοιν.: Αναπλ. Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων κ’ Αθλητισμού κ. Βρούτση Γιάννη

Βουλευτές Κυκλάδων

κ. Μονογιού Αικατερίνη

κ. Φόρτωμα Φίλιππο

κ. Καφούρο Μάρκο

Δήμος Θήρας

Δημοτική Κοινότητα Θηρασίας

Μ.Μ.Ε.

Θέμα : Θαλάσσια συγκοινωνία μεταξύ Οίας – Θηρασίας

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Η Θηρασιά είναι ένα νησί του Δήμου Θήρας, απομονωμένο, απέναντι από τη Σαντορίνη και εδώ και δεκαετίες εξυπηρετείται – για προμήθειες, υπηρεσίες περίθαλψη κ.τ.λ.-  και γενικότερα καλύπτει όλες τις ανάγκες του που προϋποθέτουν την επικοινωνία με τη Σαντορίνη, μέσω ενός σκάφους τύπου λάντζα, το ΘΗΡΑΣΙΑ 2, με δρομολόγιο Οία- Θηρασία-Οία και με τον καπετάνιο Συρίγο Αντώνη.

Στον τελευταίο διαγωνισμό που διεξάχθηκε  για την επιδότηση του δρομολογίου, το ΘΗΡΑΣΙΑ 2 δυστυχώς δεν κατάφερε να εξασφαλίσει την επιδότηση. Να τονίσουμε σε αυτό το σημείο πως το εν λόγω σκάφος, είναι ειδικά κατασκευασμένο για να μπορεί να προσεγγίζει τα δύο αυτά λιμάνια με τις πολλές ιδιαιτερότητες.

Το ΘΗΡΑΣΙΑ 2 δεν εκτελεί απλώς διεκπεραιωτικά  τα δρομολόγια, αλλά, στα είκοσι και πλέον χρόνια που πραγματοποιεί τα περί ων ο λόγος, έχει σώσει ζωές παρά τις δύσκολες συνθήκες, διακινδυνεύοντας ακόμα και την ακεραιότητα του σκάφους.

Όπως καταλαβαίνετε το ΘΗΡΑΣΙΑ 2 δεν είναι τυπική ιδιοκτησία μόνο του Συρίγου Αντωνίου, αλλά είναι ουσιαστική “ιδιοκτησία” όλων των Θηρασιωτών. Για το λόγο αυτό άλλωστε, εχθές, Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2023, όλοι οι κάτοικοι της Θηρασίας, διακόσια άτομα στον αριθμό, διαδήλωσαν στο λιμάνι της Ρίβας στη Θηρασιά, για την ακύρωση του διαγωνισμού και την παραμονή του σκάφους ΘΗΡΑΣΙΑ 2 στο δρομολόγιο Οίας-Θηρασίας-Οίας.

Παρακαλούμε όπως μας δεχτείτε δια ζώσης και συζητήσουμε τους προβλήματισμούς μας, καθώς τα λιμάνια μας (Οίας – Θηρασίας) λόγω της ιδιαιτερότητας τους δεν είναι εύκολο κατά τους χειμερινούς μήνες να προσεγγιστούν από ένα συμβατικό σκάφος τύπου λάντζας και πιθανόν να δημιουργηθούν μεγαλύτερα προβλήματα αποκόβοντας ακόμα περισσότερο τα νησιά μας.

Οφείλουμε να επανεξετάσουμε  το διαγωνισμό για το δρομολόγιο Οία – Θηρασία – Οία, καθώς στο παρελθόν, το συγκεκριμένο σκάφος που κέρδισε το διαγωνισμό, είχε ξαναμπεί στη συγκεκριμένη γραμμή  και κατάφερε να εκτελέσει μόνο δύο δρομολόγια, λόγω της ακαταλληλότητας του, καταλήγοντας έπειτα σε υπεργολαβία με το ΘΗΡΑΣΙΑ 2, επιβεβαιώνοντας την αναγκαιότητα ενός ειδικά κατασκευασμένου σκάφους και δημιουργώντας ερωτηματικά για το πως ένα αποδεδειγμένα ακατάλληλο σκάφος συμμετέχει και κερδίζει συνεχώς έναν δημόσιο διαγωνισμό που απαιτεί προϋποθέσεις και κριτήρια επικινδυνότητας.

Σε αναμονή της ευγενικής σας απάντησης,

Με εκτίμηση

Μανόλης Ορφανός

Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «ΤΩΡΑ! για τη Σαντορίνη και τη Θηρασιά»

Πηγή: cyclades24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Ο Κωνσταντίνος Χατζηδάκης, ως βατραχάνθρωπος του Λιμενικού, έχει υπηρετήσει την πατρίδα με και χωρίς τη στολή του, και αυτό είναι κάτι που θέλει να επαναλάβει, υπό...

ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Marie Claire: Βιώσιμες Κυκλάδες και Ελληνικό καλοκαίρι – Στο κάδρο η Νάξος και οι ομορφιές της Μία ακόμη σπουδαία πρωτοβουλία ανέλαβε η κα Μαρία...

ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Πράσινο Ταμείο: 30 εκατ. ευρώ για πυροπροστασία – Ποια νησιά των Κυκλάδων θα λάβουν μέρος χρημάτων Πόροι ύψους 30 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία...

ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Αεροδιακομιδές ασθενών από Άνδρο και Φολέγανδρο Την Τετάρτη 15 Μαΐου 2024, στο πλαίσιο της κοινωνικής της προσφοράς, η Πολεμική Αεροπορία διέθεσε τα παρακάτω μέσα...