Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η ανοδική πορεία της Mercedes-Benz συνεχίζεται- και αυτό δεν είναι έκπληξη

Η Mercedes‑Benz βελτίωσε έτι περαιτέρω την ηγετική της θέση ως η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο στη φετινή κατάταξή της στα “Best Global Brands 2023”. Μετά από πέντε συνεχόμενα χρόνια στο νούμερο οκτώ, το τριάκτινο αστέρι τώρα λάμπει από την έβδομη θέση των πιο σημαντικών εμπορικών σημάτων στον κόσμο.

Η αύξηση της αξίας της μάρκας κατά εννέα τοις εκατό φέτος, υπογραμμίζει τη συνεπή μετατροπή της εταιρείας σε μια εμβληματική μάρκα που εντυπωσιάζει με την εξαιρετική της αισθητική, τις καινοτόμες τεχνολογίες και την βιωσιμότητα που την χαρακτηρίζουν. Με την αναπροσαρμογή της στρατηγικής της εταιρείας το 2021, άλλαξε και ο πυρήνας της μάρκας. Η μάρκα με το αστέρι πλέον εκφράζεται με το μότο «Desire for Iconic Luxury» («Επιθυμία για Εμβληματική Πολυτέλεια»).

Έτσι, η εταιρεία συνδυάζει δύο ουσιώδη χαρακτηριστικά: τις ισχυρές της ρίζες ως κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων και δημιουργός εμβληματικών μοντέλων και το καινοτόμο πνεύμα με το οποίο η Mercedes‑Benz οδηγεί τις εξελίξεις στην αυτοκίνηση. Εστιάζει περισσότερο από ποτέ στη λάμψη της μάρκας, η οποία επιφέρει τη διαμόρφωση της κουλτούρας της και αναπτύσσεται προσεκτικά, ενώ εξακολουθεί να τιμά την κληρονομιά της.

Στόχος είναι να διαμορφώσει την ψηφιακή εποχή, δημιουργώντας τα πιο επιθυμητά οχήματα και υπηρεσίες στον κόσμο. Στα “Best Global Brands”, όπου στο επίκεντρο έρχονται πάντα οι καλύτερες μάρκες παγκοσμίως από το 1999, η αμερικανική εταιρεία συμβούλων Interbrand ερευνά και αναλύει τις πιο πολύτιμες μάρκες του κόσμου.

Οι 100 κορυφαίες εμπορικές επωνυμίες περιλαμβάνονται στην ετήσια μελέτη «Best Global Brands», η οποία εξετάζει όλους τους υποψηφίους σύμφωνα με τρία κριτήρια: «Οικονομική απόδοση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της μάρκας», «Ο ρόλος της μάρκας στη διαδικασία απόφασης αγοράς» και «Ισχύς της μάρκας όσον αφορά στη διασφάλιση μελλοντικών εταιρικών κερδών».

Η Interbrand ήταν η πρώτη εταιρεία που ανέπτυξε μια μέθοδο αποτίμησης επωνυμίας πιστοποιημένη σύμφωνα με το ISO 10668. Αυτό το διεθνές πρότυπο θέτει σημεία αναφοράς για την αποτίμηση και πληροί τις απαιτήσεις για ακριβή χρηματική ταξινόμηση της εμπορικής επωνυμίας.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Οι Σωκράτης Τσολακίδης και Γιώργος Πολυζώης με το Skoda Fabia Rally2 evo το οποίο είναι βαμμένο στα χρώματα του Ομίλου On Sale, «κουβαλώντας» τον...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ξεχωριστό για το μοναδικό του design, με μια εκλεπτυσμένη σιλουέτα που παραπέμπει σε γλυπτό, σε συνδυασμό με την απόλυτη ισορροπία μεταξύ πολυτέλειας και δυναμισμού,...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Αυτό θα συμβεί σε πρώτη φάση για τα νέα μοντέλα παραγωγής από το οικονομικό έτος 2024 και μετά, ενώ σκοπεύει να ολοκληρώσει την πλήρη...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Στην παγκοσμιοποίηση η διαφορά του καταναλωτικού ψυχισμού σε δύο διαφορετικούς κόσμους, όπως είναι η Ευρώπη με την Κίνα, αποδεικνύεται ίσως περισσότερο από καθετί άλλο...