Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Σαντορίνη: 2 εκ ευρώ για το έργο «Βελτίωση υποδομών και ολοκληρωμένη διαχείριση λυμάτων Δ.Ε.Υ.Α. Θήρας»

Η Δ.Ε.Υ.Α. Θήρας πέτυχε την ένταξη ενός ακόμη έργου της και την εξασφάλιση πηγής
χρηματοδότησης μέσω του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων, συνολικού
προϋπολογισμού 2.000.000,00€. Το έργο εντάσσεται στον Άξονα «Περιβάλλον» του
Προγράμματος «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ» ,με τίτλο «Βελτίωση υποδομών και ολοκληρωμένη
διαχείριση λυμάτων Δ.Ε.Υ.Α. Θήρας».

Το προτεινόμενο έργο αφορά στη βελτίωση ,επέκταση και ολοκληρωμένη διαχείριση των
υφιστάμενων υποδομών αποχέτευσης της Δ.Ε.Υ.Α. Θήρας και περιλαμβάνει δύο κύρια
υποέργα:

Υποέργο 1 (1.165.000€): Επέκταση και αντικατάσταση (σε σημεία που απαιτείται) του
δικτύου αποχέτευσης στον συνεκτικό ιστό του οικισμού του Καμαρίου. Παράλληλα και στο
πλαίσιο της συνέργειας δικτύων, στα τμήματα που θα κατασκευασθεί το νέο δίκτυο
αποχέτευσης θα γίνει:

α) η εγκατάσταση δικτύου «γκρίζου» νερού (επανάχρηση εκροής ΕΕΛ Καμαρίου)και

β) η αντικατάσταση του πεπαλαιωμένου δικτύου ύδρευσης.
Υποέργο 2 (1.375.000€): Εγκατάσταση δικτύου «γκρίζου» νερού και εκσυγχρονισμός των
υποδομών παροχής «γκρίζου» νερού (ΕΕΛ Καμαρίου), καθώς και επέκταση του δικτύου
ύδρευσης στο πλαίσιο της συνέργειας των δικτύων ,στην περιοχή του Καμαρίου.

Πηγή: cyclades24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Νάξος: Οι πανηγυρισμοί των φίλων του Ολυμπιακού για την πρόκριση στον τελικό του Conference League (vids) Την πιο μεγάλη στιγμή της ποδοσφαιρικής του ιστορίας...

ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Πάρος: 1η Συνάντηση Χορωδιών Ωδείου Μυθωδία Το Σάββατο 11 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί στην Πάρο η 1η Συνάντηση Χορωδιών του Ωδείου Μυθωδία. Συμμετέχει η χορωδία...

ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Ανακοινώθηκε από την ΕΟΠΕ το πρώτο γκρουπ των εγκεκριμένων διοργανώσεων Beach Volley με συντελεστή βαθμολογίας στα  Πανελλήνια Πρωταθλήματα Ανδρών-Γυναικών μέχρι και το τέλος Ιουνίου...

ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων – Στα θέματα της ημερήσιας διάταξης τα Δημοτικά Τέλη Τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου...