Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Απόλυτα επιτυχημένη πρεμιέρα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας στην Τρίπολη

Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α, με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο.

Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του.

Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο πίσω χωρίς σαφώς να μπορέσει να απειλήσει τα τετρακίνητα Lancer, ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Πολύδωρος Φούντας (Peugeot 106 S16) που κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Ρένου Καίσαρ (Peugeot 106) που βρέθηκε πίσω του. Νικητής στην κατηγορία Formula Saloon αναδείχθηκε ο Δημήτρης Μητσιάς με Nissan Silvia.

Ο τοπικός οδηγός εκκίνησε στην πρεμιέρα του Πρωταθλήματος από την έβδομη θέση, ωστόσο πολύ γρήγορα κατάφερε να αναρριχηθεί αρκετές θέσεις στην κατάταξη, ανεβαίνοντας εν τέλει στο πρώτο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία του. Ο Νίκος Μπακόγιωργας που εκκινούσε πρώτος υπέκυψε στην πίεση του νικητή, τερματίζοντας δεύτερος με την Toyota Corolla AE86 και με τον Γιώργο Κατσαρό να τερματίζει τρίτος με το Ford Escort MKI.

Εκκίνησε πρώτος στην Ομάδα Ε και εν τέλει κατάφερε να τερματίσει πρώτος ο Νίκος Μπακόγιωργας. Έχοντας στα χέρια του μία Toyota Corolla AE86, είδε μπροστά του τον Στάθη Καλκούνο, ο οποίος με αντεπίθεση κατάφερε να περάσει στην κορυφή της Ε. Δυστυχώς, όμως το BMW M3 E30 που οδηγούσε είχε διαφορετική άποψη, με αποτέλεσμα ο νεαρός οδηγός να εγκαταλείψει την προσπάθειά του σχεδόν στα μισά του αγώνα.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Θανάσης Κουρνιάτης με Ford Escort MKII, ο οποίος διατήρησε πίσω του τον τοπικό Ηλία Ασημακόπουλο, ο οποίος οδήγησε ένα Ford Sierra RS Cosworth 4×4.

Ανατροπές είχαμε στα Ιστορικά, σε μια κατηγορία στην οποία επικράτησε ο Δημήτρης Σκεπασιανός (Ford Sierra RS Cosworth) που έκανε καταπληκτικό αγώνα, ξεκινώντας από τη δεύτερη σειρά του grid. Δεύτερος τερμάτισε ο Γιώργος Χατζηρήγας με Ford Escort MKII, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε το τετ-α-κε που έκανε πολύ νωρίς ο μέχρι πρότινος επικεφαλής Μάριος Σταφυλοπάτης (Lancia Delta Integrale), ανεβαίνοντας προσωρινά στην κορυφή.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Ιωάννης Λούκος με Volkswagen Golf II. Διοργανωτές του πρώτου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, ήταν τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η συνέχεια του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας θα δοθεί στο Αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών στις 6 και 7 Ιουλίου.

Πηγή: Sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Από τη στιγμή της γέννησής του, λόγω της μυθικής οδικής συμπεριφοράς του που ανέτρεπε όλα όσα ξέραμε στο κλείσιμο του περασμένου αιώνα, το Ford...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ο Γιόσεφ Καμπάν θα έχει συγκεκριμένη ευθύνη για την ανάπτυξη της παγκόσμιας σχεδιαστικής γλώσσας των μοντέλων της MG και έρχεται να ενταχθεί στην εταιρεία...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το Ford Puma με τη κορυφαία άνεση και πρακτικότητα, σε συνδυασμό με τους μεγάλους χώρους για πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους, έχει δικαίως...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Με ένα αμιγώς ηλεκτρικό Avenger, ένα 48V υβριδικό Renegade και ένα Plug-in Hybrid Compass, η Jeep υποστήριξε την μοναδική διοργάνωση off-road τριάθλου που γίνεται...