Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΕΛΛΑΔΑ

Τα τρωτά σημεία στο σύστημα διαχείρισης και ελέγχου κυκλοφορίας των ελληνικών τρένων

Με δεδομένο το ανθρώπινο λάθος που προκάλεσε τη φονική σύγκρουση των 2 τρένων, τα ερωτήματα επικεντρώνονται στην απουσία των δικλείδων ασφαλείας, ώστε να μην είναι η ασφάλεια των δρομολογίων και των επιβατών στην ευθύνη ενός μόνο ανθρώπου.

Υπάρχουν 3 δικλείδες που σύμφωνα με τον ΟΣΕ πρέπει να έχουν τοποθετηθεί σε όλο το δίκτυο:

  1. Τηλεδιοίκηση: να μπορεί δηλαδή το κέντρο ελέγχου να γνωρίζει, απομακρυσμένα, ανά πάσα στιγμή το στίγμα του τρένου
  2. Σηματοδότηση: τα κοινώς λεγόμενα φανάρια
  3. ETCS: Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Τρένων

Το ECTS λειτουργεί ψηφιακά και επιτρέπει σε κάποιον ακόμη και από απόσταση να ακινητοποιήσει το τρένο.

Το σύστημα πρέπει να είναι εγκατεστημένο και στο συρμό και στις ράγες. Εάν κάποιο από τα δύο συστήματα δεν είναι εγκατεστημένο, υπάρχει πρόβλημα.

Στο επίπεδο 1, το σύστημα προβλέπει τη χρήση σηματοδοτών. Δεν λειτουργεί αν δεν υπάρχουν σηματοδότες.

Δεδομένου ότι το σύστημα είχε εγκατασταθεί μόνο σε ορισμένους συρμούς και δεν υπάρχει πλήρης εγκατάσταση πάνω στις ράγες, είναι σαν μην το έχεις.Πηγή: ertnews.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΕΘΝΗ

Η Γερμανία κάλεσε για εξηγήσεις τον Ρώσο επιτετραμμένο που ασκεί χρέη πρεσβευτή στο Βερολίνο, με αφορμή μια σειρά κυβερνοεπιθέσεων που, όπως υποστηρίζει, στόχευαν το...

ΕΛΛΑΔΑ

Βίντεο απο κάμερες ασφαλείας και μαρτυρίες εξετάζει η αστυνομία για να καταλήξει κάτω από ποιες συνθήκες έγινε το θανατηφόρο τροχαίο με παράσυρση σε κεντρικό...

ΕΛΛΑΔΑ

Άστατος καιρός αναμένεται να επικρατήσει κατά τη διάρκεια του Μεγάλου Σαββάτου 04/05 στις περισσότερες περιοχές της χώρας, ενώ «ομπρέλες και μπουφάν απαραίτητα» λένε οι...

ΕΛΛΑΔΑ

Με έντονους πόνους στο πόδι μεταφέρθηκε τη Μεγάλη Πέμπτη στο νοσοκομείο Λευκάδας 35χρονος από το τσίμπημα της αράχνης «Μαύρη Χήρα». Ο άτυχος άντρας δέχτηκε...